Η χρόνια προστατίτιδα είναι μία κατάσταση πολύ συχνή στον άντρα, θεραπεία υπάρχει

Dr. Thanos avatar

Η χρόνια προστατίτιδα είναι μία κατάσταση πολύ συχνή στον άντρα συνήθως χωρίς ιδιαίτερα συμπτώματα. Θα πρέπει να αντιμετωπίζεται διότι εμπλέκεται και σε άλλα θέματα όπως είναι η υπογονιμότητα, η στυτική δυσλειτουργία και η αύξηση της πιθανότητας ανάπτυξης καρκίνου του προστάτη.

Ο συχνότερος τρόπος μόλυνσης του προστάτη είναι κυρίως μέσω της ουρήθρας. Τα συνηθέστερα μικρόβια που βρίκουμε στην προστατίτιδα είναι το κολοβακτηρίδιο Escherichia coli  και διάφορα είδη του Πρωτέα, ενώ λιγότερο συχνά είναι η ψευδομονάδα και ο εντερόκοκκος.

img_5087

Η οξεία προστατίτιδα Χαρακτηρίζεται από πόνο, χαμηλά στο περίνεο, συχνουρία και καύσο στην ούρηση, από δυσουρία και αποφρακτικά φαινόμενα, όπως και από αιφνίδιο, υψηλό πυρετό με ρίγος και γενική κακουχία. Συχνά οι ασθενείς παρουσιάζουν και επίσχεση των ούρων, διότι ο προστάτης τους διογκώνεται και στη δακτυλική από το ορθό εξέταση, που πρέπει να γίνεται ήπια και προσεκτικά, είναι ο προστάτης επώδυνος αλλά και θερμός.

Η χρόνια προστατίτιδα Μας ενδιαφέρει η χρόνια προστατίτιδα, διότι είναι ύπουλη και συμβάλλει, ειδικότερα στον νέο άνδρα, αρνητικά στην γονιμότητα, τον καθιστά υπογόνιμο. Η χρόνια προστατίτιδα αποτελεί συνήθως εξέλιξη της οξείας προστατίτιδας και προκαλείται με τον ίδιο τρόπο όπως και εκείνη και από τα ίδια μικρόβια, όμως η οξεία προσβολή μπορεί να μείνει «σιγηλή» ή να είναι ήπια και να ξεχαστεί, για να εκδηλωθεί αργότερα με τα συμπτώματα της χρόνιας προστατίτιδας.Κατά την σεξουαλική επαφή ,μικρόβια οδηγούνται δια του έξω στομίου της ουρήθρας του άνδρα προς τα πίσω. Το πρώτο όργανο που θα συναντήσουν είναι ο προστάτης αδένας – προστατική ουρήθρα .Όπως έχουμε αναφέρει και στην ανατομία ο προστάτης είναι ένας αδένας , ένα σφουγγάρι ας μου επιτραπεί η έκφραση , το οποίο συγκρατεί τα μικρόβια που προσλαμβάνει. Αρχίζει ,λοιπόν, σιγά σιγά η κακοποίηση του οργάνου χωρίς φυσικά να δίνει κάποια συγκεκριμένα συμπτώματα ίσως και καθόλου.

Θεραπεία πλέον σε όλες τις παραπάνω καταστάσεις υπάρχουν αρκεί ο ασθενής να εξετάζεται έγκαιρα στον ιατρό του

Περιτομή και πρόωρη εκσπερμάτιση

Ο άντρας πρέπει να εξετάζεται μία φορά τον χρόνο

Προστατίτιδα κυστίτιδα και θεραπεία

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Ερωτήσεις που αφορούν τον προστάτη αδένα

Περιτομή και μέγεθος πέους

Κονδυλώματα και Laser αποκατάσταση

Η χρόνια προστατίτιδα είναι μία κατάσταση πολύ συχνή στον άντρα, θεραπεία υπάρχει

Όταν ο χαλινός είναι κοντός – Πότε και γιατί κόβεται ο χαλινός στον άντρα; Βραχύς χαλινός πέους και επέμβαση

Φίμωση πέους: Περιτομή πριν και μετά , συζήτηση

Μηχανισμός φυσιολογικής ούρησης

Γενική εξέταση ούρων

Διατροφή και βελτίωση της στυτικής λειτουργίας

Τεχνικές αποκατάστασης των πεϊκών κάμψεων

Καρκίνος του προστάτη, διάγνωση με το διορθικό έγχρωμο Doppler

Green light laser στον προστάτη αδένα

Η υγιεινή διατροφή είναι και απλή

Πρόληψη και διατροφή στον καρκίνο του προστάτη

Τεστοστερόνη, άνδρας, σεξ και γονιμότητα

Μια υγιής σεξουαλική ζωή

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

A WordPress.com Website.

ΠΑΝΩ ↑