Καρκίνος του προστάτη ποιος κινδυνεύει;

Ο καρκίνος του προστάτη

Ο καρκίνος του προστάτη χαρακτηρίζεται πλέον ως ένα αρχείο λήψηςπολύ σοβαρό ιατρικό πρόβλημα. Είναι ασυμπτωματικός όπως και όλοι οι καρκίνοι συνήθως στ’ αρχικά στάδια, δηλαδή δεν μας δίνει συμπτώματα. Η εξέταση στον Ειδικό Ουρολόγο προληπτικά δηλαδή μία φορά το χρόνο στην ηλικία των 50 ετών και άνω θεωρείται απαραίτητη.

Αντιμετώπιση

Η ριζική προστατεκτομή ως θεραπευτική αντιμετώπιση είναι μία επέμβαση που σκοπό έχει τη χειρουργική εξαίρεση του καρκίνου του προστάτη. Αρνητικά της επέμβασης αυτής αποτελούν η σεξουαλική ανικανότητα λόγω διατομής ή και τραυματισμού του αγγειο-νευρώδους δεματίου, βασική προϋπόθεση στην αιμάτωση και νεύρωση του πέους. Ενημερωθείτε και από την εκπομπή Περί υγείας ο λόγος

• Τα αίτια δημιουργίας του καρκίνου του προστάτη παραμένουν άγνωστα.

• Η μέση ηλικία διάγνωσης στατιστικά είναι περίπου τα 65 έτη ζωής, ωστόσο πολλοί άνδρες δε γνωρίζουν ότι έχουν καρκίνο του προστάτη και αυτός ακριβώς είναι ο λόγος του ετήσιου προληπτικού ελέγχου.

• Ο έλεγχος διενεργείται από την ηλικία των 50 ετών ίσως και νωρίτερα.

• Στους πληθυσμούς που καταναλώνουν τροφή με μεγάλη περιεκτικότητα λίπους, εμφανίζεται συχνότερα η μορφή του καρκίνου αυτού.

• Οι έγγαμοι άνδρες και μάλιστα οι πολύτεκνοι παρουσιάζουν πιο συχνά καρκίνο του προστάτη, συγκριτικά με τους άγαμους ή τους έγγαμους χωρίς παιδιά.

• Άτομα που η εργασία τους έχει άμεση σχέση με καουτσούκ ή κάδμιο, διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να προσβληθούν από τη νόσο.

• Ασθενείς που πάσχουν από ηπατική κίρρωση αποτελούν ομάδα υψηλού κινδύνου για την εμφάνιση του προστατικού καρκίνου.

Επικοινωνήστε μαζί μας

• Ιατρείο Θεσσαλονίκης – Τηλ. 2310278229