Πρόληψη προστάτη αδένα

Ο καρκίνος του προστάτη

Γενικά είναι ασυμπτωματικός όπως και όλοι οι καρκίνοι συνήθως στ’ αρχικά στάδια, δηλαδή δεν μας δίνει συμπτώματα. Γενικά η Πρόληψη προστάτη αδένα αφορά τους άντρες και η πρόληψη σώζει ζωές.

Αρχικά μία φορά τον χρόνο εξετάζουμε στον Ουρολόγο τον προστάτη.

Πρόληψη προστάτη αδένα

Αρχικά ο καρκίνος του προστάτη αποτελεί ένα πολύ σοβαρό ιατρικό πρόβλημα από τη στιγμή που τουλάχιστον 2,6 εκατομμύρια ασθενείς με καρκίνο του προστάτη διαγιγνώσκονται κάθε χρόνο στην Ευρώπη.

Ο πιο συχνός καρκίνος στον άνδρα

Στην ίδια συχνότητα με τον καρκίνο του μαστού στις γυναίκες.

Ο καρκίνος του προστάτη είναι μια μορφή καρκίνου που αρχικά αναπτύσσεται στον προστάτη, έναν αδένα του ανδρικού αναπαραγωγικού συστήματος.

Οι περισσότερες μορφές του αναπτύσσονται αργά παρά ταύτα υπάρχουν και περιπτώσεις πιο επιθετικών καρκίνων του προστάτη.

Τα καρκινικά κύτταρα του αδένα μεθίστανται και σε άλλες περιοχές του σώματος, ιδιαίτερα σε εκείνες των οστών και των λεμφαδένων ενώ μπορεί να προκαλέσει πόνο, δυσκολία στην ούρηση, προβλήματα κατά τη σεξουαλική επαφή ή και στυτική δυσλειτουργία συνήθως όμως σε προχωρημένα στάδια.

Διάγνωση

Αρχικά οι κυριότερες εξετάσεις ελέγχου της υπερπλασίας του προστάτη είναι κατά βάση τρείς:

Η δακτυλική εξέταση

Η μέτρηση της ροής των ούρων

Το υπερηχογράφημα

Η ομάδα μας, εφαρμόζει την Ρομποτική Χειρουργική στην Α’ Ουρολογική Κλινική στο Ιατρικό Διαβαλκανικό Κέντρο Θεσσαλονίκης