Προστατεκτομή

TURis προστατεκτομή (Transurethral Resection in Saline)

Είναι μια σύγχρονη χειρουργική τεχνική για τη θεραπεία της καλοήθους υπερπλασίας του προστάτη (BPH).

Είναι μια παραλλαγή της παραδοσιακής μεθόδου TURP (Transurethral Resection of the Prostate), αλλά με τη χρήση διπολικής τεχνολογίας και φυσιολογικού ορού ως διάλυμα.

Προστατεκτομή Πώς λειτουργεί η TURis: • Τεχνική

Κατά τη διάρκεια της TURis, ο χειρουργός χρησιμοποιεί ένα ρεζεκτοσκόπιο που εισάγεται μέσω της ουρήθρας. Με τη χρήση διπολικής ενέργειας, αφαιρείται ο υπερπλαστικός (διογκωμένος) ιστός του προστάτη που προκαλεί απόφραξη και συμπτώματα ούρησης.

Διαφορά με την κλασική TURP: Στη παραδοσιακή μέθοδο TURP, χρησιμοποιείται μονοπολική ενέργεια και διαλύματα που μπορούν να προκαλέσουν διαταραχές ηλεκτρολυτών (σύνδρομο TURP). Η μέθοδος TURis χρησιμοποιεί φυσιολογικό ορό (ισοτονικό διάλυμα), που είναι ασφαλέστερο για τον ασθενή και μειώνει τον κίνδυνο του συνδρόμου.

Πλεονεκτήματα της TURis:

1.Μειωμένος κίνδυνος επιπλοκών:

Η χρήση φυσιολογικού ορού μειώνει τον κίνδυνο επιπλοκών που σχετίζονται με την απορρόφηση υγρών (π.χ. το σύνδρομο TURP).

2.Λιγότερη αιμορραγία: Η διπολική ενέργεια έχει ως αποτέλεσμα λιγότερη αιμορραγία κατά τη διάρκεια και μετά την επέμβαση.

3.Ταχύτερη ανάρρωση:

Συνήθως συνοδεύεται από μικρότερη διάρκεια νοσηλείας και ταχύτερη ανάρρωση σε σύγκριση με άλλες επεμβάσεις.

Ασφάλεια:

Μπορεί να εφαρμοστεί σε ασθενείς με αυξημένο καρδιαγγειακό κίνδυνο, καθώς η χρήση φυσιολογικού ορού είναι πιο ασφαλής.

Σε ποιους απευθύνεται:

Η TURis προστατεκτομή συνιστάται για άνδρες που παρουσιάζουν έντονα συμπτώματα λόγω της διόγκωσης του προστάτη και έχουν αποτύχει οι συντηρητικές θεραπείες.

Είναι κατάλληλη για μέτριου έως μεγάλου μεγέθους προστάτες. Η επιλογή της συγκεκριμένης τεχνικής εξαρτάται από τον ασθενή, τη σοβαρότητα των συμπτωμάτων, και την εμπειρία του χειρουργού.

Η υπερπλασία του προστάτη αδένα είναι μία εξαιρετικά συχνή πάθηση στον άντρα. Είναι καλό και σωστό να αντιμετωπίζεται, πάντα σε συνεννόηση με τον θεράποντα ιατρό σας.

Κάποιες από τις δικές σας κριτικές:

Παπαδόπουλος Γ.

-------- ο δρ πετρος θανος ειναι φοβερος ανθρωπος και χειρουργος. Ειχα μεγαλο προβλημα μεγαλο προστατη. με την μεθοδο αυτη ΣΩΘΗΚΑ ευχαριστω γιατρε

Μαρινος Τ

-------- Με χειρουργησε ο κ Θανος τον προστατη με την μεθοδο turis . ειμαι παρα πολυ καλα καμια σχεση απο φιλους αλλου που εκαναν κατι αλλο. ευχαριστωγιατρε

Κωστας Α.

---------Σε ευχαριστω γιατρε που με εκανες με αυτην την τεχνικη τον προστατη δεν ματωσα ολα πηγαν τελεια οπως τα ειπες

ΘΩΜΑΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ

————-´Ο,τι και να πω γι’ αυτόν τον άνθρωπο - επιστήμονα θα είναι λίγο. Είναι εξαιρετικός στη δουλειά του, ενώ από την πρώτη στιγμή σε κάνει να αισθανθείς οικεία και να τον εμπιστευθείς. Εξαιρετικός ιατρός! Κερδίζει αμέσως την εμπιστοσύνη του ασθενούς με την κατάρτιση του, την αναλυτικότατη επεξήγηση των δεδομένων και των επιλογών, και την πρακτική και ταχύτατη σκέψη του. Δεν θα αναφέρω καν την άψογη αντιμετώπιση του ως άνθρωπος, η οποία δείχνει ότι εξασκεί την ιατρική από πραγματικό ενδιαφέρον προς τους ασθενείς του.
Πραγματικά σπανίζουν τέτοιοι επιστήμονες!
Χίλια Ευχαριστώ!! (Θωμάς)

Κώστας Κ.

———- Τι να πρωτοπώ για τον doctor Πέτρο θάνο εξαιρετικός επιστήμων και πάνω από όλα άνθρωπος απλος και κατανοητός θα σου εξηγήσει με λεπτομέρειες το πρόβλημα που σε απασχολεί και θα σου δώσει τη λύση με ακρίβεια 100% εγώ βρήκα τη λύση στο πρόβλημά μου άμεσα και γρήγορα (με την εκπληκτική μέθοδο των για την διόγκωση του προστατη )ήμουν πολύ τυχερός που βρέθηκε στο δρόμο μου αυτός ο γιατρός ..και ως αναφορά για τις τιμές του από τις χαμηλότερες στην Θεσσαλονίκη μην το σκεφτείτε καθόλου...