Botox οσχέου Scrotox

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ SCROTOX;

Αρχικά το Scrotox , Botox® στο όσχεο , Botox οσχέου Scrotox είναι μια μη χειρουργική καλλυντική , αισθητική θεραπεία όπου χρησιμοποιούνται ενέσεις της μυοχαλαρωτικής τοξίνης αλλαντίασης τύπου Α για να κάνουν το όσχεο να φαίνεται σφριγηλό, λείο και όμορφο χωρίς ρυτίδες και ζαρώματα.

Επίσης πριν χρησιμοποιηθεί το Scrotox ,Botox οσχέου Scrotox ,ως αισθητική θεραπεία (από το 2016 περίπου), χρησιμοποιήθηκε ιατρικά ως ένας τρόπος γενικά για την ανακούφιση του πόνου του οσχέου λόγω φλεγμονής, εάν η χειρουργική επέμβαση δεν μπορούσε.

Τα αποτελέσματα από το Scrotox εμφανίζονται επίσης μία εβδομάδα μετά τη θεραπεία και διαρκούν από 3 έως και 6μήνες.

ΒΑΣΙΚΑ ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ SCROTOX
  • Μειωμένες ρυτίδες στο όσχεο
  • Οι όρχεις κρέμονται χαμηλότερα και φαίνονται μεγαλύτεροι
  • Μειωμένη εφίδρωση
  • Μειωμένος πόνος
  • Χαλαρώνει την περιοχή
  • Πιο γεμάτοι, πιο λείοι όρχεις
  • Η ενισχυμένη ευαισθησία ισοδυναμεί με πιο ευχάριστη σεξουαλική δραστηριότητα

Αρχικά η τεχνική αυτή της «αναζωογόνησης του οσχέου» Scrotal Rejuvenation υποδηλώνει ότι η έγχυση Botox στους λείους μύες του οσχέου μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των ρυτίδων. Αυτοί οι μύες βοηθούν το όσχεο να διαστέλλεται και να συστέλλεται.

Κόστος και πού γίνεται

Επίσης το κόστος ποικίλλει ανάλογα με τον πάροχο σας, ειδικά εάν διαχειρίζεται ένα ιατρείο κύρους ή είναι ιδιαίτερα έμπειρος γιατρός ή χειρουργός καθώς επίσης και από την ποιότητα του υλικού.

Πώς γίνεται το Scrotox

Το Scrotox είναι μια αρκετά απλή, απλή διαδικασία και μπορεί να διενεργηθεί στον χώρο του ιατρείου. Ο γιατρός σας:

1. εφαρμόζει λίγη κρέμα ή αλοιφή που μουδιάζει στο όσχεο

2. εξετάζει το όσχεό σας και επισημαίνει τις περιοχές όπου το μπότοξ μπορεί να γίνει με ασφάλεια

3. εισάγει απαλά μια βελόνα στο όσχεό σας και κάνει αργά την ένεση Botox, επαναλαμβάνοντας την ένεση αρκετές φορές για μέγιστη κάλυψη του οσχέου

4. καθαρίζει τυχόν περιοχές που μπορεί να αιμορραγούν ελαφρά

Πώς είναι η αποκατάσταση;

Η ανάρρωση από μια διαδικασία Scrotox είναι γρήγορη και σχετικά ανώδυνη.

Το Scrotox είναι μια διαδικασία εξωτερικών ασθενών. Μπορείτε να πάτε στο ιατρείο, να το κάνετε και συχνά να πάτε σπίτι μέσα σε λίγα λεπτά μετά.

Δεν χρειάζεται να πάρετε μια μέρα άδεια από τη δουλειά ή άλλες δραστηριότητες – μπορείτε να το κάνετε ακόμα και στο μεσημεριανό σας διάλειμμα.

Για λίγες ώρες μετά, μπορεί να χρειαστεί να αποφύγετε να σηκώνετε βαριά αντικείμενα ή να κάνετε σεξ. Αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις, μπορείτε να επιστρέψετε στις συνήθεις δραστηριότητές σας μέχρι το τέλος της ημέρας.

Μπορεί να μην δείτε αποτελέσματα αμέσως. Πιθανότατα θα αρχίσετε να παρατηρείτε οποιεσδήποτε αισθητικές αλλαγές μέσα σε λίγες ημέρες έως μία εβδομάδα.

Παρενέργειες του Scrotox

Οι παρενέργειες αυτής της διαδικασίας είναι ελάχιστες. Μερικά τεκμηριωμένα συμπτώματα μετά τη λήψη μιας ένεσης Scrotox περιλαμβάνουν:

Αρχικά μούδιασμα ή ήπιος πόνος

πρήξιμο

μώλωπες γύρω από το σημείο της ένεσης

αίσθημα σφίξιμο στο όσχεο σας

χαμηλότερος αριθμός σπερματοζωαρίων (αν και αυτό το εύρημα του 2014 έχει αποδειχθεί μόνο σε εργαστηριακούς αρουραίους)

Πόσο διαρκεί?

Τα αποτελέσματα του Scrotox συνήθως διαρκούν περίπου τρεις έως πέντε μήνες.

Το Scrotox ως ιατρική θεραπεία

Είναι μια πολύ γνωστή θεραπεία για τον χρόνιο πόνο του οσχέου (CSP) ή φλεγμονή από καταστάσεις που επηρεάζουν το όσχεό σας.

Μπορεί  να προσφέρει μερικά χρήσιμα ιατρικά οφέλη, αλλά δεν υπάρχει καμία απόδειξη ότι θα βελτιώσει τη σεξουαλική σας ζωή.

Εάν ενδιαφέρεστε να το κάνετε αυτό, είναι μια αρκετά ασφαλής διαδικασία.

Δείτε επίσης

Botox οσχέου Scrotox