Βραχύς χαλινός

Αρχικά ο χαλινός είναι ένας σύνδεσμος, γέφυρα δέρματος, που «ενώνει» τη βάλανο με το δέρμα της ακροποσθίας, το δέρμα εκείνο που καλύπτει τη βάλανο.

Ωστόσο ο Βραχύς χαλινός εμποδίζει την αποκάλυψη της βαλάνου κατά τη στύση.

Επίσης σε περίπτωση που η βάλανος αποκαλύπτεται κάνει για παράδειγμα μία ήπια κάμψη λόγω έλξης ή και να δημιουργεί διάφορες πτυχώσεις του δέρματος.

Βραχύς χαλινός συμπτώματα

Γενικά ασκείται μεγάλη τάση στην επαφή ή τον αυνανισμό οπότε και προκαλούνται φλεγμονές της ακροποσθίας.

Γενικά συμπτώματα

Δυσφορία

Πόνο κατά την στύση

Πόνος στην σεξουαλική

Επίσης μικρή αιμορραγία στην περιοχή

βραχυσ χαλινοσ συμπτωματα

Πολλές φορές αυτή η τάση που ασκείται από το βραχύ χαλινό δε γίνεται αντιληπτή

Επίσης ο βραχύς χαλινός του πέους μπορεί αρκετά συχνά να προκαλέσει φίμωση και ως εκ τούτου  είναι απαραίτητη η οριστική θεραπεία.

Γενικά είναι λάθος να δίδονται συνεχώς αλοιφές σε ερεθισμούς της βαλάνου (βαλανίτιδα, βαλανοποσθίτιδα) και επί μακρόν. να αναζητηθεί το αίτιο που προκαλεί την κατάσταση αυτή , ένα από τα οποία αποτελεί και ο βραχύς χαλινός του πέους.

Βραχύς χαλινός επέμβαση με Laser

Όσον αφορά τους άντρες με βραχύ χαλινό η επέμβαση για την αποκατάσταση γίνεται στην κλινική ή στο ιατρείο, με τοπική αναισθησία και την χρήση Laser ή την διαθερμία. Η διαδικασία είναι τελείως ανώδυνη, αναίμακτη με άριστο αποτέλεσμα και άμεση ανακούφιση των συμπτωμάτων.

Η διάρκεια της επέμβασης με Laser είναι πέντε (5) λεπτά και η τιμή της είναι προσιτή σε όλους.

Η ομάδα μας, εφαρμόζει την Ρομποτική Χειρουργική στην Α’ Ουρολογική Κλινική στο Ιατρικό Διαβαλκανικό Κέντρο Θεσσαλονίκης